Alarmy motocyklowe
MOTO HIBERNATUS
Alarm Motocyklowy Moto Hibernatus to propozycja firmy Proxima dla posiadaczy jednośladów na profesjonalne zabezpieczenie swojego pojazdu.
Alarm jest niewielkich rozmiarów co umożliwia skuteczne ukrycie w motocyklu. Tak jak w innych produktach marki Proxima, tak i tu z centralki wychodzą jednokolorowe czarne przewody a zdalne sterowanie odbywa się za pomocą dwuprzyciskowych pilotów. (Hibernatus występuje również w wersji transponderowej)
Mając na uwadze niewielkiej pojemności akumulatory jednośladów alarm posiada funkcję Hibernacji w której pobiera bardzo mało prądu.
Alarm został wyposażony w nowoczesny, niewielkich rozmiarów czujnik położenia, który wykrywa pochylenie wzdłużne i poprzeczne oraz obrót poziomy motocykla.
Funkcje i możliwości:
• Uzbrojenie automatyczne (po zaprogramowanym czasie od wyłączenia stacyjki) lub manualne (po naciśnięciu pilota)
• Uzbrojenie Głośnie (z sygnalizacją syreny) lub Ciche (bez sygnalizacji syreny)
• Zaawansowana funkcja oszczędzania akumulatora
• Tryb hibernacji oraz ograniczenie ilości alarmowań
• Wbudowany przekaźnik blokady – immobiliser
• Funkcja ochrony kufra
• Obsługa czujników dodatkowych
• Tryb świateł awaryjnych
• Tryb serwisowy
• Możliwość awaryjnego rozbrojenia alarmu
SUPERIMMOBILISER SIM 10
SIM 10 jest urządzeniem przeznaczonym do zabezpieczenia motocykli i quadów.
SIM 10 składa się z dwóch elementów: centralki, montowanej w pojeździe i z karty kodowej, noszonej przez właściciela pojazdu. Karta kodowa jest miniaturowym nadajnikiem pracującym w paśmie 434 MHz. Karta kodowa, co kilka sekund wysyła przypisany do niej kod, zaszyfrowany do postaci tak zwanego kodu zmiennego.
Centralka zawiera czujnik zmiany położenia pojazdu oraz odbiornik radiowy pełniący funkcję czujnika obecności karty kodowej.
Odbiornik odbiera kod karty i przesyła go do mikrokontrolera. Mikrokontroler przeprowadza analizę kodu i decyduje, czy w pobliżu jest właściciel pojazdu. W obecności właściciela pojazd może być uruchomiony lub przemieszczony. Jeśli mikrokontroler nie wykrył karty kodowej, to próba włączenia stacyjki lub zmiana położenia pojazdu wywołuje alarm.
W stanie alarmu następuje rozłączeniu dwóch obwodów chronionych i włączenie na określony czas syreny, świateł awaryjnych i układu radio-powiadomienia.
Wyróżnia się tym, że:
– jest bezobsługowy, użytkownik uruchamiając pojazd nie musi wykonywać dodatkowych czynności,
– zawiera układ alarmowy uruchamiający się po wykryciu nieuprawnionego włączenia zapłonu lub zmiany położenia osi pojazdu,
– pobiera niewielki prąd, ma małe gabaryty, jest zamknięty w szczelnej metalowej obudowie, co czyni go szczególnie przydatnym do zabezpieczenia motocykla lub quada,
– ma wbudowane sygnały testowe dające użytkownikowi możliwość kontroli pracy urządzenia,
– jest wykonany zgodnie z wymogami przepisów Unii Europejskiej i posiada Certyfikat CE E20 10R-02 2343
Średni pobór prądu zasilania immobilisera wynosi:
2,5 mA w stanie parkowania,
0,8 mA w stanie jazdy
150 mA podczas alarmu (bez uwzględnienia prądu syreny i świateł kierunkowskazów)
W swojej ofercie posiadamy inne alarmy motocyklowe.
ZAPRASZAMY